2007 & 2009~

Gambar kenangan bersama keluarga tersayang untuk tahun 2007 dan juga 2009. Tunggulah 2011 pulak nanti yea..insyaALLAH~

Sila nyatakan 5 persamaan dan 5 perbezaan untuk dua gambar di bawah. Pemenang akan diadili oleh jurihakim profesional yang bertauliah, semestinya bukan dari JAIS. Hadiah istimewa menanti pemenang-pemenang. Selamat mencuba!


2007

2009


"Tertutup Jangan Terlalu Jumud, Terbuka Jangan Sampai Hanyut"

12 Comments to "2007 & 2009~"

  1. sy ingin mencuba menjawab kuiz ini...=P

    1-adik llki ekram makin tinggi dari keram pada 2009 =P

    2- Keram makin 'chubby'...=P..heeeee~

    betui tak keram?? baik bg aku menang teruss laah..heee

  2. Aku

    adik mu memang ternyate tinggi dari mu...

  3. ++mizi, xmenang lagi. sila lengkapkan 5 persamaan dan 5 perbezaan antara gambar ni..mu xkan menang=P

    ++aku, tu la pasal nik, nk wat gane..huhu

  4. perbezaan:

    1)brader yg pakai baju hitam putih tu lebih tinggi

    2)makcik makin cun (walaupon mmg cun)

    3) budak botak tu dah takyah dukung

    4) adik2 perempuan semua dah tingi2 and happening..

    5) perkembangan pesat si musafir..hikhikik

    persamaan:

    1) tangkap gambar kat tempat ramai orang

    2) bilangan orang dalam gambar sama

    3) ada dokumen kat poket kiri si musafir

    4) si musafir dan ayahnya masih memakai spec

    5) semua orang perempuan dalam gambai memakai tudung

  5. makin matured.. satu dh laa.. xleh tenung lame2..dose.. hehhe

  6. ee

    saya try..

    1) adik lelaki ikram lebih tggi dari ikram..

    2) muka 2007 cam blur, muka 2009 lebih bersemangat n ceria..

    3) sume adik2 ikram dah besar..

    4)2007 ikram pakai kopiah 2009 x..

    5) 2007 kat stesen bas 2009 kat lapangan terbang.. (reka)

    6) 2007 sebelum g morocco 2009 selepas g morocco..

  7. pemenangnye..cam dah jumpe jerk..hehe! Kreatif btul la.

    2007-muke memasing biasa2 jek

    2009-muke memasing cam ceria!

  8. ++Saya, mekaseh kak.

    'Dengan ini dukacitanya dimaklumkan bahawa penyertaan anda ditolak kerana pada perkara kelima bab perbezaan, anda telah menyentuh sensitiviti pihak penganjur..=P'

    ++Adila, maken matured ek..2007 xmatured lagi la yea..=)

    ++Ee, stesen bas terus dia bagi..2007- airport KT, 2009- airport KLIA..

    ++d'Morocco, ceria ek..hidup kena sentiasa ceria..mngkin 2007 sedih sket kot..huhu..

    Masih menerima sebarang penyertaan. Mungkin boleh senaraikan selain apa yg telah disenaraikan sebelum ni..mekaseh=)

  9. sama:
    1)tema biru jd pilihan penulis n ayahnya dua2 tahun
    2)pakcik sentiasa lebih kemas drpd anak2 lelakinya (baju msuk dlm)
    3)adik prmpuan yg besar tu slaloo dkt ngan mak die
    4)lelaki masih brambut pendek
    5)pakcik masuk ibu jari dlm poket

    beza:
    1)adik2 perempuan brtukar warna tudung
    2)adik2 prmpuan brtukar fesyen (tshirt)
    3)pakcik pakai jam tgn 2009
    4)penulis masih bercekak tgn 2007
    5)2007 - makcik dukung anak
    2009 - makcik dukung kain (or baju?)

    p/s : slaloo kalo crik beza kena bulat2kan mane yg beza,cni xde bulat2kan ke?

  10. alalala..kensel2 la yg no 5 tu..salah taip pulak..sebenarnye nak tulis ni.. "jambang si musafir makin merebak.."


    erk..xpon..tangan si musafir 2007 tak masuk dlm poket...tapi 2009 masuk

  11. ++creamyfiodesi, mekaseh atas penyertaan.

    bulat2 jgn sebut. sensitif.

    ++saya, aha, kak. penyertaan anda akan dipertimbangkan oleh suruhanjaya rayuan..=P

  12. ta dak na ma...

    slm...nk komen tek r...
    napok rama je komen...
    tp nk komen se je...(aci r deh...)

    satu perbezaan...
    *ayah ikram mase 2007 bermuke ceria...
    ((tnda syukor ank dye nk smbung blajor...aman skit duk dumoh..))

    *ayah ikram mase tahun 2009 dgn gaye agk maroh...
    ((tnda xsuke ank dye balik m'sia...*base ngguh, balek plok budok ni..))

    mesti hok ni jwpn terbaik...
    biar ringkas, asl tepat...mesti ramai setuju dgn jwpn ni...
    huhu...sj je gura "musafir" eh...jgn ambik hati dh la...

© Copyright Reserved ||::ekramhakim.com::|| | Design by: Yoshz | Converted into Blogger Templates by Theme Craft