Macam best jer...



Assalamualaikum w.b.t...

Bismillahirrahmanirrahim...dengan nama ALLAH yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang, aku memulakan blog aku ini..akhirnye aku ader jugak blog sendiri sejak sekian lame asyik pegi duk mengintai blog2 orang..tengok2 blog org, macam best jer...haha..

Erm,kat blog sndri ni, nak post naper erk??tak pandai gak aku nak karang panjang2 ni...tapi aku raser aku nak tulis jer aper yang aku raser boleh aku tulis..(x sampai langgar syariat ler..)tapi aku tak tahu la best ke tak blog aku ni mcm blog2 org lain....kalu tak best aku tak kisah pon...kalau ader orang nak bacer blog aku ni, sile jer..kalau tak nak bacer,pon ok jer..tiada paksaan sama skali..haha..

Erm..untuk muqaddimah ni, tak der aper2 kot..cumer untuk menyatakan tujuan aku wat blog ni kot..niat dihati ,aku nk wat blog ni cme nk bagi aper2 pndangan aku (stakat ilmu yg aku ader la..mybe kalu salah,ade org tegur..dpt ilmu baru..) aku cme nk try bagi pndangan..nk berlatih la lebih kurang..sbb aku dah xtahu nk bagi pndangan aku kat maner lg..haha..(mcm best jer pandangan aku ni..)

org kater, kiter kne gune teknologi skrg untuk kebaikan ISLAM..jd insyaALLAH,aku nk gune untuk sbaik2nyer walaupun aku kadang-kala lalai dengan nikmat yg dikurniakan...nobody is perfect tp kiter kne usaha untuk jd baik..ameen..

Erm..kalu aku ader salah silap dulu, sekarang dan akan datang kpd shabt2, mntak maaf banyak2 la...berilah teguran mmbina kepada diri aku ini..kerana peringatan itu bermanfaat bg org2 beriman(ayat quran yg pasti sahih)... agama tu kan nasihat..(hadith sahih)

k la, smula lak..akhiran, pada hari JUMAAT yg mulia ini, di bulan ZULHIJJAH yg penuh dengan keberkatan haji akbar, aku dengan rasminya membuka blog aku ini...wallahualam..#



-no perfect person-
1028am

0 Comments to "Macam best jer..."

© Copyright Reserved ||::ekramhakim.com::|| | Design by: Yoshz | Converted into Blogger Templates by Theme Craft