Saya Budak Baru Belajar~

Assalamualaikum w.b.t.



Disini aku nak berkongsi dengan sahabat2 tentang video yang dihasilkan berkaitan dengan program khas PMMM kepada pelajar tahun satu disini (Morocco) baru2 ini.Baru nak belajar gak buat2 ni, taklah pandai mana."Saya budak baru belajar.."Disini jugak aku nak merakamkan penghargaan kepada sahabat2 yang membantu menyiapkan video ini secara langsung mahupun tidak langsung terutamanya kepada Rahim, Azim dan Abang Achiq.Tak dilupakan juga kepada penyumbang2 gambar; Tarmizi, Mustaqim, Afiq dan beberapa nama lagi.Jasa kalian ku kenang.Kalau ada nak komen, dialu2kan..Mekasih.=)

p/s: Teringat kata2 aiman_taQwa, "Ada minat, semua jadi.."


~no time for love~
1148am
9 JamadilAwal 1429

2 Comments to "Saya Budak Baru Belajar~"

  1. asyrazi

    assalamualaikum..

    hmm...tahniah buat editor video ni..bgs2.."ade minat,sume jadi".xlme lg leh la jadi video editor pmmm plak ye!hehe..

    semoga ia mampu menjadi wasilah ke arah penyebaran dakwah..insyaAllah..

    pelbagaikan penggunaan effect,grafik-leh tmbh agr jadi lbih menarik..kepelbagaian audio effect pun salah satu faktor dlm menjadikan persembahan video itu lebih menarik..kemasukan audio utk intro tu mungkin perlu baiki sket..

    overall,it's a nice job for beginner like u (so do I)..hihi..

    p/s:bile plak ana ni jadi pembesar suara (speaker)??hehe...juz kidding..

  2. wslam..
    ehehe..mekasih kerana bagi komen.tajuk pon dah 'dak ru jar..'
    nnt blh la ajar2 erk..eheh,pembesar suare eehh..??hihi=)

© Copyright Reserved ||::ekramhakim.com::|| | Design by: Yoshz | Converted into Blogger Templates by Theme Craft