Malulah Kamu~



Assalamualaikum w.b.t.

Erm, baru aku tahu kenapa kita perlu (baca WAJIB) mem'privacy'kan nombor tel kita.Sebab 'Akta' keselamatan sentiasa akan diuji oleh orang2 yang mungkin boleh dilabelkan sebagai 'TAK TAHU MALU' atau mungkin insan ini tak tahu nak menggunakan sifat MALUnya pada tempat yang sepatutnya.Maaf andai istilah yang digunakan ini agak kasar, namun tiada perkataan lain yang aku rasa paling sesuai untuk insan yang mengambil no tel orang, langsung menghantar mesej 'pelik' kepada tuan no itu.

Ini adalah dari kisah no tel Ma aku yang aku letakkan pada post sebelum ini telah menerima satu mesej 'pelik' daripada seorang yang amat 'pelik'.Harap kepada sahabat2 berhati2, tolong jangan letak no tel sahabat2 atau siapa2 yang berkaitan dengan sahabat2 pada tempat awam supaya 'Akta Keselamatan' sahabat2 terjamin, InsyaALLAH.Mintak maaf banyak2 andai ada yang terasa.Kata Ustaz Azhar, "Kata biar terasa..".

Mungkin aku tersilap.Tak mengapa.Belajar dari kesilapan.InsyaALLAH.Sekali kita buat silap, selama2nya kita akan ingat!Namun, ada juga yang sentiasa buat silap, tapi tak ingat-ingat!



~no time for love~
2213
08 JamadilAwal 1429h

0 Comments to "Malulah Kamu~"

© Copyright Reserved ||::ekramhakim.com::|| | Design by: Yoshz | Converted into Blogger Templates by Theme Craft