Sepanyol vs Selsema Babi ~



MADRID 27 April - Sepanyol menjadi negara pertama di Eropah yang dikesan menerima wabak selesema babi apabila seorang lelaki yang baru pulang dari Mexico minggu lalu dikesan dijangkiti virus tersebut.

Lelaki yang tidak dinamakan itu kembali ke Sepanyol pada 22 April dan diletakkan di bawah pemantauan pada 25 April selepas mengadu sakit dada, kata Menteri Kesihatan Trinidad Jimenez dalam satu sidang akhbar.

Kira-kira 20 pesakit sedang dipantau. - Reuters

**Sepanyol berjiran dengan Morocco. Orang-orang Morocco, hati-hatilah. Simpanlah niat dulu kalau nak melancong ke Granada dan Cordova musim panas nanti. Babi pun selsema jugak.~


"Tertutup Jangan Terlalu Jumud, Terbuka Jangan Sampai Hanyut.."

3 Comments to "Sepanyol vs Selsema Babi ~"

  1. Kiter~

    Tak boleh pergi Sepanyol lah gitu.
    Kalu gitu nok gi mane lagi erk?
    Jom!
    Balik Kapong!
    Hehe=)

  2. lagi info tentang swine flu kat sini - FAQ on Swine Flu

  3. adoiii..
    ni yg bahaya nih..
    nasib baik x plan nk gi sana thn ni..
    baru je nak beli tiket ke Barcelona sebab jet4u buat promo hanya 380dh one way dari Casa..

    ade hikmah rupenye..

© Copyright Reserved ||::ekramhakim.com::|| | Design by: Yoshz | Converted into Blogger Templates by Theme Craft