Kembali Senyum..



Assalamualaikum w.b.t.

Tatkala Terengganu masih berkecamuk dengan soal Menteri Besar kesayangan, aku disini terasa sedikit tenang.Senyum. Ketawa. Gembira. Senang Hati. Entah kenapa.. Ada masa kita diberi kesempatan untuk itu dan ada masa kita diuji dengan pelbagai rintangan.SubhanALLAH.. Walaupun tiada mood untuk mengepost pada hari ni, tapi aku terpaksa menguatkan diri aku agar teratak ini tak akan bersawang untuk tempoh yang agak panjang..~Kembali senyum..

Tiada apa yang nak diceritakan.Cuma nak bagitahu yang baru2 ni aku berkesempatan menonton movie Indonesia, Ayat-Ayat Cinta.Best2.Boleh tahan gak la ceritanya.Ada la sedikit sebanyak pengajaran yang boleh diambil dari perjalanan kisah tersebut.Tengah promote la ni untuk tengok movie ni.Kalau nak dibandingkan dengan movie2 melayu di tanah air sendiri, nak komen pon susah..Haru Biru, Anak Halal, 9 September, dan macam2 lagi..~fening3..


Kek Majlis Kesyukuran SPM 2006-Gen17

Minggu lepas result SPM keluar.Result sepupu2 aku masih belum aku ketahui kerana masih tiada yang menghantar SMS dan aku pun masih belum berkesempatan untuk menghubungi Malaysia lagi buat masa ini.Cuma yang aku tahu adalah result junior2 banin di Maahad dulu.Tahniah la semua diatas result2 yang mantop2.Walau apa2pun, mereka masih belum dapat mengatasi rekod SPM maahad yang telah dicipta pada SPM 2006~Generasi siapakah itu..=)

Minggu lepas jugak aku menghadapi peperiksaan pertengahan sem2.Mawaris dan Fiqh Muamalat.Boleh tahan jugak soalan dia.Dalam study2 mawaris ni (pembahagian harta pusaka), rasa macam sedap pulak.InsyaALLAH akanku pelajarinya sampai mahir..~Doakan aku disini..




-no perfect person-
0120am
9 Rabiul Awal 1429

0 Comments to "Kembali Senyum.."

© Copyright Reserved ||::ekramhakim.com::|| | Design by: Yoshz | Converted into Blogger Templates by Theme Craft