ALLAHu AKRAM~

1. Saya menghargai usaha daripada YAB Menteri Besar Terengganu kerana mengedarkan 300,00 unit kurma dan air zam-zam untuk rakyat jelata sempena Ramadhan ini. Mungkin usaha ini nampak kecil bagi sebuah kerajaan namun usaha ini sedikit sebanyak sebagai menyentuh hati rakyat rasa dihargai dan dirai. Mungkin usaha kebajikan sebegini dapat dicontohi oleh pemimpin-pemimpin yang lain.

Saya menyatakan apa yang patut dan meluahkan apa yang tak patut. Jika mereka berbuat apa yang patut, benarkanlah. Kadang-kadang ada yang melihat jijik dengan sikap baik sesetengah pemimpin yang tidak dipersetujuinya walaupun pemimpin itu telah menunaikan salah satu tanggungjawabnya walaupun banyak lagi tanggungjawabnya yang belum tertunai.

2. Saya menggunakan talian Maxis adalah semata-mata untuk memudahkan perhubungan saya dengan Presiden PMMM yang kini berada di Morocco. Semoga urusan untuk umat mahasiswa Malaysia di Maghribi dipermudahkan dengan tindakan saya ini memandangkan tiada pilihan lain disebabkan perkhidmatan internet di Malaysia sedikit bermasalah.

Mungkin lepas ni ada jawapan, "Matlamat tidak menghalalkan cara". Hakikatnya untuk talian Maxis, bukanlah talian rutin dan harian saya. Saya bersedia untuk menghapuskan talian itu bila-bila masa sahaja. Selamat berbuka=)


"Tertutup Jangan Terlalu Jumud, Terbuka Jangan Sampai Hanyut.."

2 Comments to "ALLAHu AKRAM~"

  1. afiqhakimi

    ehe..
    ayat macam tak pueh ati je keram?

    ye la..
    buang la nombor tuh ek?
    haha..

    patutnye..ko buat ka tajuk post ko tuh cenggini:
    u/p-presiden..
    hehe..

    baru la ak gune digi..
    si antu kunig raye..
    slamat buke pose ye timb presiden :D

  2. wakaka..takde la..

    mane leh tak puas hati bulan2 pose ni..aku ok jer..

    selamat berbuke dan bersahur tuan presiden..jangan tak pose walau aku ada kat mlysia..ekeke=P

© Copyright Reserved ||::ekramhakim.com::|| | Design by: Yoshz | Converted into Blogger Templates by Theme Craft